coolastemsparen

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

BÖRJAT IGEN!!! :DDDDDDDDDDD

Av Matilda Tomlinson - 30 juni 2013 01:45

Hejsan! :D Det var längesen ;) Jo jag har börjat på msp igen och det känns ju roligt (: Började spela igen för att jag tyckte att det var roligt igen. Jag fick jätte mycket uppmärksamhet när jag började så det var jätte skoj! :D Ska inte skriva ett mega inlägg just nu för klockan är snart kvart i 2 på natten o.o'' Är inte så trött men orkar bara inte :/ Om detta är första gången som du kikar in på min blogg & vill veta mer om mig så finns det massor av fler inlägg bara att dom är skrivna för några månader sen & från 2012 (: Aja ska nog sova nu, godnatt! (: 

 

#godnatt #moviestarplanet #msp

 
 
JanethSue - MSP ♥

JanethSue - MSP ♥

30 juni 2013 17:29

Kul att du börjar blogga igen!
Fin header ;)

http://janethmsp.bloggplatsen.se

Matilda Tomlinson

30 juni 2013 22:49

Kul att du tycker det! :D Tack så mycket!

 
Ingen bild

maggy 15, msp

2 juli 2013 14:13

Adda mig? Fast jag är avstängd till 20.00 idag ^^ Men adda? (i)
Lizlove.blogg.se

Matilda Tomlinson

2 juli 2013 14:27

Ah visst :'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Tomlinson - 7 augusti 2013 10:15

Hejsan! Ska åka till Liseberg idag. Idag kommer kanske vara sista dagen på länge som jag bloggar fär att jag har startat en irl blogg som är PRIVAT. Men ni kanske får nån bild eller två :) BAII BAII BABES ...

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2013 14:37


Hejsan! Kör en chill dag :) Kommer nog inte vara inne på msp så mycket för att jag är helt inne i sims nu! Så sjuuuuuukt kul! Har värsta mega familjen som väntar på mig inne i datorn ;) En mamma & pappa, storebror , tvillingsystrar , yngre tyvillings...

Av Matilda Tomlinson - 5 augusti 2013 23:55

dagens look c: godnatt  

Av Matilda Tomlinson - 5 augusti 2013 15:54

Hejsan! :D sitter just nu i bilen å väntar på familjen som är inne i en butik å handlar lite.. :) Sitter här å lyssnar såklart på musik ;D och Cody Simpson, såklart ;DDD Got Me Good ...

Av Matilda Tomlinson - 5 augusti 2013 14:30


  Hejsan! Bara valde något låt ;) Det blir en låt utav den vackra Demi! :D Demi Lovato - Heart Attack ...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards