coolastemsparen

Alla inlägg under juni 2013

Av Matilda Tomlinson - 30 juni 2013 23:58

Hej! Nu tycker jag att ni ska besöka min sjukt söta besties blogg :3 http://iloveguurls.bloggplatsen.se/ Ni får 2 kakor om ni gör det! :D puss & kram :D

Av Matilda Tomlinson - 30 juni 2013 23:32

Är så sjukt kär i denna låten & såklart alla andra 1D låtar c:

Så sjukt jobbigt för jag är ap tröstig och orkar inte gå ner och hämta ett glas vatten... & alla andra i huset sover :c å det är mörk :c ... FWEPFPWEFJPHTYJSFSDGRTedefrguil0p¨nyWlfpåa aprumpa! D:<

Av Matilda Tomlinson - 30 juni 2013 23:20

Tjenare! Det var en som ville att jag skulle lägga upp en irl bild på mig så visst..

Bilden togs igår. Jag vet att jag inte är världens finaste så snälla inga taskia kommentarer! Om det är något speciellt som ni vill att jag ska blogga om så kommentera bara så ska jag göra det om det låter bra (: Bloggar mer imorgon! XOXO, Matilda

Av Matilda Tomlinson - 30 juni 2013 22:54

Hejsan igen! Hade inte tid att blogga förut, så det får bli nu :) Är typ as glad för har gått upp 90.000 fame på bara 3 dagar!!!!!!!!! Om jag fortsätter så så kanske jag levlar om 7 dagar :D Om ni skule vilja tjäna lite pengar & samtidigt hjälpa mig så kan ni kolla på mina korta filmer c8


åååhh... msp är så roligt nu! :D Alla är så sjukt snälla och jag vill bara krama allihop! :D Kolla bara in detta söta som min vän skickade

 

Haha ;3 Känner mig inte bortglömd längre! Nästan alla mina msp vänner skriver med mig! Jätte kul! :D 

Tack för att ni läser min blogg! Älskar er alla enormt! Följ mig på instagram: WeGotStyleYao

Av Matilda Tomlinson - 30 juni 2013 01:45

Hejsan! :D Det var längesen ;) Jo jag har börjat på msp igen och det känns ju roligt (: Började spela igen för att jag tyckte att det var roligt igen. Jag fick jätte mycket uppmärksamhet när jag började så det var jätte skoj! :D Ska inte skriva ett mega inlägg just nu för klockan är snart kvart i 2 på natten o.o'' Är inte så trött men orkar bara inte :/ Om detta är första gången som du kikar in på min blogg & vill veta mer om mig så finns det massor av fler inlägg bara att dom är skrivna för några månader sen & från 2012 (: Aja ska nog sova nu, godnatt! (: 

 

#godnatt #moviestarplanet #msp

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards