coolastemsparen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Matilda Tomlinson - 19 oktober 2012 23:25

hej! jo det kommer inlägg när jag känner mig som gladast! :D första bloggningen från nya vita iPhone 4s:en nu (: Snajs bajs 8D jag är fan as glad, se nästa inlägg 8')

Av Matilda Tomlinson - 19 oktober 2012 23:25

hej! jo det kommer inlägg när jag känner mig som gladast! :D första bloggningen från nya vita iPhone 4s:en nu (: Snajs bajs 8D jag är fan as glad, se nästa inlägg 8')

Av Matilda Tomlinson - 7 oktober 2012 19:40

Hej! Vem skulle inte vilja bära denna vackra klänning på sitt bröllop? :D

 

Omajgad! Man ser ju ut som en riktig prinsessa om man har denna vackra krona på huvudet:

 

Meep c: Riktigt fint! :3 Min gubbe ser ut så här i kläderna

 

BEAUTIFUL! Just saying ;D Längesen bloggen fick ett inlägg :( Men det kommer när jag har tid & känner för det you know :) 

 

Riktigt häftigt att gå upp 120.000 fame på en timme :D Har gjort famebooster 3 x nu å så här blev resultaten : Första: UNGEFÄR 85.000 Andra: UNGEFÄR 100.000 Tredje: UNGEFÄR 120.000 
:D Så har ju gått upp typ 20.000 fame MER varje gång jag har gjort o.o Ska göra famebooster imorgon oxå tror jag c: då kommer jag levla ;D Har bara 113.000 fame kvar (YYYYYYYYYYYY) feeling goood :D 

 

puss puss

 

Av Matilda Tomlinson - 2 oktober 2012 08:31

Hej! kommer ett surt inlägg nu ... Jag gick mot busshålls platsen för jag skulle ta skolbussen .. Å då på vägen dit ser jag att det kommer en buss som sen kör iväg å jag bah men jävla..! så jag började gå hem igen.. Å då kommer en jävla buss till å det var skolbussen! Men jag trodde jag hade missat den för det stod inga vid busshålls platsen å det brukar alltid göra det :O så mm .. Missade den >.< bajs korv! Antingen är det 5 min tills jag börjar nu ELLER en kvart... jaja ;( måste fortsätta gå nu :s hejdåå

Av Matilda Tomlinson - 1 oktober 2012 15:56

Tjabba tjena! ;D Ni börjar väll att bli vana med att det kommer inlägg då & då? :S Ledsen för det ;/ , men ska försöka blogga så ofta som jag kan C: Jaohop c; Ni kan ju börja följa mej från bloglovin så blir det jätte mkt lättare C: LÄNK: http://www.bloglovin.com/   :P Funderar på att byta BLOGGNAMN ... ? men vet inte riktigt till vad isf o,o ahhaha bloggnamnet jag har nu e ju as bra men vääälidgt långt & jag tror att det är därför inte så många besöker min blogg för dom e lata xD men jau jau c; 


 

 


Blått, som vanligt >;D Skulle viljat mixa & fixa lite på den men hinner inte nu för ska på handbolls träning ^-^ 

kör en ny sak, HAHAHHA :

 

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards