coolastemsparen

Alla inlägg under januari 2013

hey

Av Matilda Tomlinson - 14 januari 2013 16:18

Hej bloggen! Sårry för ja nt har bloggat :( men jag e inne på msp varje dag så där kan ni iaf se mej ;) Gå in å Love:ita min nya artbook om Matilda som har ramlat c: tack!

Av Matilda Tomlinson - 9 januari 2013 18:23

jag försökte nyss att göra en msp video där jag filmar när jag gör en msp bild men asså det gick verkligen inte bra för film programmet hade sitt märke grej sak ja.. o.o över typ allt så man såg inte vad jag klicka på -.- Så ni får lära er via andras videos , som jag har gjort (: Så här blev iaf bilden som jag gjorde :)

 

snygg va? xD Aja nu ska jag göra en annan sak    Har tagit en liten paus från nördandet på msp , måste ju hinna med fler roliga saker , YOLO. 


baajj!    

Av Matilda Tomlinson - 8 januari 2013 20:00


Tja tja bluggen! haha nä men hej! :D har fått ett riktigt skönt meddelande där en bloggläsare skrev att hon blev väldigt inspirerad av mitt inlägg om hur man blir känd :D åååh Gud så glad jag blir :') känner lixom att andra tycker att jag e bra på det jag gör och det gör mig ännu bättre :3 verkligen tack alla som läser min blogg! Ni är grymma och jag bloggar verkligen för er skull :) funderar på om jag ska göra en videon där jag visar hur jag redigerar en msp bild? :3 tror många skulle uppskatta det! Jag gillar verkligen att lära ut min talang för andra så varför inte ? (: även om du redan är jätte duktig så kanske du inte behöver min hjälp , men vem vet..., du kanske inte vet allt som jag vet ? :3 HAHAH trululuul.. Jaja xD


Första dagen i skolan idag.. Det var helt okej :) förra terminen så var våran slutade vi senast 15.35 å nu är senast 14.45 :D det känns MYCKET bättre (y)


Jaja ska duscha nu (: TACK FÖR DU LÄSER MIN BLOGG! :*

Av Matilda Tomlinson - 8 januari 2013 16:57

Hej hej! kör en ny sak, DAGENS MOVIESTAR 8D

 

Julle.10 :D 


Om du vill bli dagens moviestar kommentera då eller skriv till mig i chatten på msp! :D kraam , var tvungen att skynda mej med inläggen för ska på träning nu

Av Matilda Tomlinson - 7 januari 2013 16:26

Ja ni känner ju mej, ny msp video - varje dag o.o HAHAH men det e juuue kul! 8) här är den iaf, men mina vackra körvar!

Av Matilda Tomlinson - 7 januari 2013 16:25

HAHAHHA PAPPA HAR ÄNDRAT SIGNALEN PÅ DÖRRKLOCKAN!


  omg jag dööör!

Av Matilda Tomlinson - 6 januari 2013 15:47

Hej igen :D Jo jag måste bara säga att jag e med i tävlingen c: å det skulle vara grymt om ni röstade på mej eftersom jag ALDRIG har vunnit :/ Min look är av Alexh33 för jag själv inte hade några 2013 kläder.. :s

 

TACK SÅ JÄTTE MYCKET OM NI RÖSTAR PÅ MEJ !

 

Av Matilda Tomlinson - 6 januari 2013 15:40

Tack för ni läser min blogg :D Är stolt att det är jag som driver denna bloggen.

     

Aw tack EllaKristall för dina snälla ord (:

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards