coolastemsparen

Alla inlägg under juli 2012

Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2012 23:29

Hhhahaha omg sprang ner o bah: JAG HÖRDE MIN MOBIL RINGA LÄSKIGT A Å Å SEN STOD DET.... Så avbröt pappa mig o sa : hej ? " å jag ba: meen men.. DET VAR DU? :@@@ " å han bah: skulle bara testa en sak? owo HAHAHAHHA jag dör! Han skrämde ju livet ur mig :c //matååldå


Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2012 22:48

FAN VA JAG BLEV RÄDD.. Min mobil typ började pipa lite läskigt.. Å sen så tog jag upp den så stod det "viktigt medelande : hej " å jag låste upp mobilen å bah WTF! Så hitta jag nt medelandet igen D; HJÄÄÄÄÄÄÄLP VA JAG E RÄDD.. TÄNK OM NÅN VILL MÖRDA MIG! R.I.P död tjej hittades sittades på dass. HAHAH men gash , är det vanligt att en iphone gör så? D;

Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2012 21:58

Jo men tjena igen! 8D jag sa ju i förra inläggen att jag skulle berätta vem jag var i nästa... :) MEN först MÅSTE ni lyssna på denna låten samtidigt när ni läser, bara för den e så bra :D


Såja xD Jag heter Matilda Bieber irl och jag är 1200 år :) Jag är född i Juni den 25. Jag är bäst & bäst x18473457612341238484284 MM. Jag blev just singel idag (jag gjorde) .. SÅ KILLAR, JAG E SINGEL (IRL) :) Och på msp -.- Jag är blondin (JAG MENAR INTE 'DUM') :) Hmm.. jag bor i u.s.a i världens största & lyxigaste hus :) Min abv heter wilma & på msp heter hon Wilma-Pilma :DD

 

HAHAH , ja skulle aldrig skjutit henne på riktigt, de ä en lossas 8'D MIHIHI... JAA.. och på msp är mina underbara bästa vänner wilma-pilma , wilmastar & mirresnygg :D bästa andra wilma & mirre , vi e väll bästisar irl oxå ;) 

 

TAAAAAAAADA :DDD hiihi, ja , o så har jag en mamma pappa & syster bror &  katt underlat 2 hundar 3 kaniner 4 hästar fiskar 2 hamstrar  c: SÅ SANT SOM SAGT SKRIVET! Japp ska väll fixa header idag/imorgon c: MH MH MH :D AHA..  

Kramizz :* //as coola matildathecool


Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2012 21:21

HEJSAN HOPPSAN! owo JAG HAR SKAPPAT BLOGG IGEN WIIHOOO! 8'D det blev bloggplatsen för det är så LÄTT att blogga på c: MOAHAHA BLOGG.SE KÄNN PÅ DEN!    <.< kommer nog berätta lite mer om 'mig' i nästa inlägg c: Jå, jag heter MatildaTheCool o det var INGEN tvekan på blogg namnet 8'D mhihi.. Vadårå? jag e ju den coolaste msparen 8D 

 

här är min AS COOLA msp gubbe mhihihi 8D , jag e STOLT. 8D  nu så ska jag... prutta! vänta lite.. OOH det var skönt ^^ .. <.< Asså iallafaall.. jag e ball owo det vet ni redan. :O MEN ÖG. :D jag ska blogga AS MKT på denna 8D

 8D JAG GILLAR ATT VARA FAIL 8D okej jag ska vara SERIÖS ! första inlägget ska vara BÄST! eller vad säger ni? :D håhå.. 

 

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH oj va rolig humor jag har 8') 



Okej detta var detta, fatta. NEJ OKEJ. SERIÖST. :D Nä men jag ska iaf frsöka bloga MYCKET , varje dag 8D hoppas ni fortsätter läsa osv, ska fixa header oxå :) , PÖSS PÖSS BLÖGGEN! 


// MATILDA DEN AS COOLA :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards