coolastemsparen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Matilda Tomlinson - 9 augusti 2012 15:28

Jo, jag har haft en blogg paus, o jag fortsätter med det ett tag. förlåt att jag nt sagt ngt..men jag har bara nt orkat blogga! jag är jätte ledsen att bloggen inte kommer längre.. men asså ... jag kommer blogga lite då å då.. Kommer skriva på msp när jag gör inlägg .. eller så följer ni mig bara på bloglovin så blir det ännu lättare ;) Jag tänker på bloggen HELA tiden.. Att jag måste göra inlägg ... Det blir tillslut bara stressigt ._.  ha de bra gurkisar

   

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 19:36

Nu vare gjort xD så här ser varje veckas schema ut c;


Måndag:

   


Tisdag: 

 

Onsdag: bara bloggning



Torsdag:

 


Fredag: 

 


Lördag: 

 



Söndag:

 


Hoppas det blir lite roligare nu på blåågiisen C; Ska käka nuw :P Byye mina fina bloggläsare!

                                    



lol

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 19:06

n'stan första gången jag spelar casting o då vinner jag 8D ehheheh

 

dom andra tog fel hela tiden 8D HEHEH

yey

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 18:49

 

bilden säger allt.

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 18:44

hej hej! märke nyss att jag har fått en fråga om vad jag heter owo Jag heter MatildaTheCool :)

 

HAHA.. burkar nt kolla på ''frågor'' så de e därför jag e liiite efterblåvän c: kramis

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 18:42

 

HAHAHAHHA 

-.o

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 18:11

Gud va jag stör mig på sånna som köper vip när dom är i level 1 -.- tycker dom är jävligt bortskämda! Det är typ som om jag börjar spela ett nytt spel o på den dagen köper jag oxå vip! -.-

 

Asså man bah, ta det lugnt! man kan köpa vip imorgon med :S , HAHHA vet, vi är vänner, men SKA bli celeb c:

korvis baj ! <3

Av Matilda Tomlinson - 6 augusti 2012 17:47

hejsan svejsan! :D köpte nyss en ''fame boster'' alltså en sån här:

 

C: ASSÅ KOLLA IN DESSA BILDER! IHIHIHI

         '

aaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaagaaaaaaaaaaad 8''''''D Jag gick upp i 56.020 fame 8''''''D MHIIHIHI FATTA ATT JAG NÖRDADE! ;3 hihi jao , tack för alla som gav autåås 8D Kramiiis

//Matilda

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards