coolastemsparen

Alla inlägg under december 2012

Av Matilda Tomlinson - 26 december 2012 16:34

Mina julklappar : 1D sängkläder , 1D bok , 1D kalender, 4 1D posters , skor, militärmönstrad jacka, skor , grå tröja , 700:- , blå tröja , jeanskjorta från london, USA skal till iphone 4/S , nattkläder , mascara x 2 , kajalpenna x 2 kajalpennvässare. Orkar nt skriva mer xD men det finns mycke mer som jag fick (;

Av Matilda Tomlinson - 26 december 2012 16:22

Hej hej! Jag har nt bloggat så mkt , som jag sa (; men iaf.. Har jobbig förskylningshosta å de e sjukt tråkigt D: åkte hem idag ist från mormor & morfar för min pappa har fått typ influensa å det blev ganska jobbigt att vara där då för honom , det är ändå 21 personer där så mh.. Just nu ligger jag i min sång med 1D :O ? vi ligger här å myser (; HAHHA har fått grymma julklappar å det förändrade ju mitt rum lite (: , fick 1D sängkläder , 1D bok & 1D kalender :3 å 4 1D posters ;D jo ni måste ju bara se mitt rum :3 sjuuukt snyggt med 1D överallt ;DD 4-EVER DIRECTIONER !!!!!!!!

Av Matilda Tomlinson - 24 december 2012 12:48

GOD JUL!!!! Starta dagen med att öppna ett paket , fick en frids tidning :3 sen kommer vi förstås öppna mer , men det är typ senare vid kl 7 ungefär (: jag kommer förmodligen lägga upp bilder på vad jag har fått ;) jag kommer inte ha nån bra möjlighet till att blogga våra dagar framåt , men jag hoppas ni njuter av jullovet ändå , utan mina Gooooaaaa inlägg ;D kram!

Av Matilda Tomlinson - 23 december 2012 17:37

hej hej! sitter nu här med pappas dator hemma hos mormor & morfar! :) den e fett skillig för det e touch på den å så kan man vrida hela skärmen ;3 jag vill nt riktigt redigera bilder just nu iaf så det blir inga snygga bilder just nu :/ aja har nt så mycket att säga. Hejduuu, & god jul, imorgon :DDD

Av Matilda Tomlinson - 23 december 2012 12:16

Var nästan bara tvungen att göra en liten julklapps artbook till min abv , Wilma-Pilma ♥

 

Av Matilda Tomlinson - 22 december 2012 23:49

Hejsan hoppsan! Jo jag ska försöka göra en video / visa med bilder hur jag gör en msp bild (: får se vilken dag det blir (; KANSKE imorgon om jag hinner ( ska åka till mormor & morfar vet nt vilken tid ) a å jag vet nt om jag kan göra nånting hos dom.. Det beror på om jag får tag på en dator jag får använda xD aja . Anledningen till varför jag ska göra det är för jag fick en fråga om jag kunde göra det så japp c8 ska gå å lägga mej nu! GODNATT! :* ?

Av Matilda Tomlinson - 22 december 2012 22:35

yääääääääää! ny header! :D grymt! kände för att fräsha upp bloggen lite c: vilken tkr ni är snyggast av dessa 3? ( gamla headers jag har haft ) KOOOOMMMEEEEEENTTTERRRA!!!! :DDDDDDDDDDD

 

   

Av Matilda Tomlinson - 22 december 2012 16:21

Tja tja ! :D har suttit här å lärt mej en hel del nytt c: kan säga att jag e ganska stolt när jag visar upp min nya bild :D

 

Själv säger jag bara: WOW!

Jag tkr den var grymt snygg för att vara den FÖRSTA bilden jag gör med mitt nya know lixom :) Det blir väll ny header snart också , man kan ju nt ha en sån ful som jag har nu, om jag ändå lixuum vet hur man gör verkligen MYCKET snyggare ;) ehhehehe grym musik i mina öron 

a denna låten kan ni bara inte ha missat, den spelas ju 24/7 på radion ;) eheheh

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards