coolastemsparen

Alla inlägg under juli 2013

Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2013 21:43

NUUUU EEEEEE DEEEEEEEN UUUUUUUTTTTEEEEE 8D

wiiihooo! c8

 

Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2013 21:25

HEJ! Håller på att ladda upp en video just nu c8 hihi.. Ni får se den snart, eller nu när ni läser detta så är den väll redan uppe o,o Men iaf, ni MÅSTE se den :D Riktig kompis video assssååå daaah! Jah assåh jah lekeh liteh fjåårtiizzh <3  NEJ DET GÖR JAG INTE ALLS. Sitter här å käkar massa tic tac, värsta drogen, seeriiiäääh! ^^ ne jag ska ju nt leka fjåååårtiiizhhh :c domma meiihi. HAHA .lol det var inte ens kul, ik. o.o Ja men ja.. HIHI hejdå alla muuupps 8D   

Av Matilda Tomlinson - 31 juli 2013 17:19

Hej! Detta inlägget handlar om min underbara bästa twin []Maddi[] Hon är verkligen underbar! Hon får mig alltid att bli glad. När hon inte är online på msp är det inte värt att spela, för det är inte kul utan henne! Hon är det allra bästa vännen jag någonsin har fått på msp! JAG ÄLSKAR DIG MADDI! Till månen och tillbaka! - För alltid! Du är seriöst bäst! Underbar och helt amazaayn! ;D Du är den syster jag aldrig fick ♥ ALLT FÖR DIG MIN GURKA!   

             

Av Matilda Tomlinson - 30 juli 2013 21:23

Tjabballooo! :D Läste just Mirres blogg å såg att hon hade gjort en bild på mig :D Tänkte bara länka hennes blogg så att ni kan gå in å kika på den ;D Den är jätte bra! c8 FÖR ATT KOMMA IN PÅ BLOGGEN KLICKAR NI HÄR! Bloggen heter http://mirremirr.bloggplatsen.se 

Här kommer den fina bilden mirre gjorde också, TACK BÄSTIS :D

 

Om ni undrar varför mirre fick ta hand om min gubbe så var det för att vi känner varandra mycket bra irl. Så såklart litar jag på henne och därför lånade jag inte ut den till någon annan. (: 

Av Matilda Tomlinson - 30 juli 2013 21:18

  

Tjabba tjena nu kör vi på världens underbaraste låt som jag har lyssnat på 1111111111111111111111111111111 gånger idag! Ja jag åkte ju i 8 timmar förut så hade ju en hel del tid på att lyssna på musik så såklart blev det den massor utav gånger om & om igen.. ♥ Såklart är det underbara Cody Simpsons grymma låt

Cody Simpson - Not Just You

ååååååå vad jag älskar den! ♥ 

Av Matilda Tomlinson - 30 juli 2013 20:31

HEEEEEEEEEEEJ! I'm BACK. hhihi. Jag har inte bloggat något för jag har inte varit inne på msp och därför har jag inget att blogga om typ. Om ni har sett att min gubbe har varit online så har det varit MirreSnygg som har varit snäll och hjälpt mig att ta hand om min gubbe c: Nyss när jag loggade in så fick jag massor utav gulliga meddelanden ;3 love u. Här kommer lite bilder ;D

 

MY BABES :d

 

AMEN SÅ GÖLLIIT :3 POOOS ;3

Ja nu ska jag fortsätta med msp så får ni ha det gött! baii baii

Av Matilda Tomlinson - 20 juli 2013 19:26

Tjena tjena! Har varit med mirresnygg idag :D vi badade i bubbel bad å det svämmade över men skumm så vi hade å göra en stund.. o.o Jag håller just nu på med att göra så att hon går upp i level xD hon hade 55.000 fame kvar förut nu 2.000 ;) visst e jag snäll ? :D ska forsätta nu , baj baj!

;)

Av Matilda Tomlinson - 20 juli 2013 10:58

Godmorgon! Känns så skönt att vara i level 17 (; GÖTT. 

 

Valde ju då gitarren som jag skrev i inlägget innan.

Jag ska vara med mirresnygg idag :D skojj skoj. Vi ska bada i min pool å göra något skojsigt. ^^ Imorgon åker jag mot stockholm :D Sen så ska vi åka båt över till gotland :D Jepp. Här kommer lite bilder på nya looks å animeringar 

     

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards