coolastemsparen

Alla inlägg under september 2012

Av Matilda Tomlinson - 30 september 2012 12:27

AHHAHA fatta flabbet när man ser denna random guy i chattrummet ^-^

 

snygging jaao ;D JOKER POWER 8D

Av Matilda Tomlinson - 30 september 2012 12:23

Yeee ;D Så här kan det gå om man köper famebooster och är på grym som jag å fixar allt på egen hand ;3

       

c: Skrev copyright på den för vill nt att nån ska sno bilden.. Ijallafall c: ska snart på kusin kalas!  , igen -.- ÖÖG..


PÅÅWWS ;*

 

Av Matilda Tomlinson - 29 september 2012 15:38

JAG UTMANAR ER! Lyssna på HELA denna låten, så är ni GRYMMA! 8D

Kan säga en sak, det tog 10 minuter för mej, sen flippa jag ur.. >.<

Av Matilda Tomlinson - 29 september 2012 15:29

 

nää, nu fan gör jag det ^-^ PAHahaha

oj oj oj, det gick snabbt >:'D

 

HAha såååå rolig jag ääääääär 


Av Matilda Tomlinson - 29 september 2012 15:27

   


AHHA , jag e på sånt bra humör för det e ju LÖRDAG ♥ 

Av Matilda Tomlinson - 29 september 2012 14:56

Älskade blogg! Jag är back för en dag :D ska byta header för den jag har nu känns lite gammal ;) 

Kommer före & efter bild ;D 

FÖRE:

 

EFTER:

 

:D blev nöjd med den nya 8'3 Kommentera gjärna vilken ni tycker är snyggast ;3

Av Matilda Tomlinson - 23 september 2012 08:50

Hej bloggen! Jag är sååå ledsen att jag inte har bloggat! Men jag hinner bara inte. Kollade statistiken och såg att det är nåra varje dag som är inne å kollar... :/ förlåt! Hoppas ni har det bra iaf! & haha , nejj ;) , jag är inte död xD hhahahaha ( fick en fråga på msp ) ;)


Av Matilda Tomlinson - 15 september 2012 14:54

Ett* inte "ell" och sen random place* sorry men den rättar hela tiden :s / inlägger under ~ owo

Presentation


Hej & välkommen till min blogg :D Här kan du läsa om moviestarplanet (som förkortas MSP) c: Jag är 13 år och heter Matilda. Kommentarer, ÄLSKAR jag :D På msp heter jag MatildaTheCool. Hoppas ni följer min blogg ;3 KRAM ♥

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards